Sunday, February 15, 2009

al-fatihah buat arwah mkck salmah

hari ni...pg2 lg dlm 5.26a.m abah aku phone .....
dia bgtau yg mak mentua abg izam (abg sulong) ku meninggal....
sedih kurasa n dpat ku byngkan bgaima keadaan kak ipaq aku tika n saat ini...

makcik sal terlalu baik...bg ku....aku penah g berubat coz dia pandai dlm bab2 berubat tradisional ni....aku da g berubat ttg nk bby...nmpaknya aku kna ikhtiar cara lain lpas ni....

apa2 pon aku harap keluarga arwah cik sal (pakck zul,kak zety n fmly,suhairi n fmly,hadi n family,intan n family serta haikal) harap2 bertenang n redha dgn kmatian cik sal....

moga roh cik sal ditempatkan di kalangan org2 beriman...n tenang d sana...aminnnnn
al-fatihah

3 comments:

ibuarifa said...

Al fatihah. salam takziah. semoga keluarga semua tabah.

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

al-fatihah..aku pun mengenali arwah...penah gk g berubat ngan arwah. semoga arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan org yg beriman. amin...

ibuarifa said...

http://www.hamidarshat.com/ ada masa kak zue tgk2 ni ek..