Thursday, March 26, 2009

menjawab tag zura :)



~KENAPA SI DIA COMEL~





ANDA DI TAGGED untuk menjawab 10 sebab mengapa SI DIA COMEL di mata anda! Hehehe... Boleh pilih si dia itu suami, kekasih hati atau sahabat sejati





hehehehheh....thanx yer zura....


betul kata hang kalu ada bby baru syokkan letak citer dia dlm ni....


tapi apa2 pon hubby aku pon comel gak dimata aku sebb dia pon kata aku comel hahahahaha





aku nak citer ttg laki aku


*Comel bila ku lihat dia berdiri,berjalan,tdo n semuanya la secara fizikal....


*Comel bila ku lihat dia tersenyum ngan mata yg sepet


*Comel bila ku lihat dia ketawa bila ku buat lawak


*Comel bila ku lihat dia buat lawak sampai kadang aku gelak kuar air mata...


*Comel bila ku lihat dia pujuk ketika aku merajuk (sampai x jadi merajuk lama2)


*Comel bila ku lihat dia melayan kerenah anak2 sedara ku (kan bagus ada bby sendiri huhuhu)


*Comel bila ku lihat dia mencuka bila kuar duit bnyak bila rasa bnda tu xpnting(hehehehhe bukan selalu kan kuar duit)


*Comel bila ku lihat dia menonton tv terlalu asyik sampai aku buat apa kat dia pon x perasan hehehe


*Comel bila ku lihat dia membebel2 jika ada perkara yg x suka(selalu time nak g keje dr umah mak dia bebel kete lain bawa lambat) nak tergelak aku tegok keletah dia hehehehe


*Comel bila ku lihat dia secara fizikal (sesungguhnya laki aku adalah pasangan comel aku hehehehe)





dah la kot sampai xtau dah nak descripe ni hehehehe


bukannya apa bnyak lg yg hanya aku n hubby ja yg tahu hehehehhe


s yg ni ja la citer kat umum ek





so kepada sesiapa yg view blog aku


sila la amik ya kalu lom buat lg k





ni ler gambar hubby aku

(ceewahh seriusnya muka hehehhe ni jer yg aku sempat ambik dlm fs maklum la buat keje2 ni dlm opis hehehehe)




No comments: