Friday, May 8, 2009

award dr min


salam...ni award dr ibu arifa...hehehhe dia kata nak kasi kat ibu2 n bakal ibu...walaupon aku blomlg ada tanda2 tp aku ambik gak...sebb aku ada anak sedara so ibu sedara pon ibu gak kan hehehhe...
so kpada follower2 yg dah jd ibu tu ambik la award ni k...
korang semua doa2 kan la aku cepat2 dpt bby sendiri...aminnnn

4 comments:

ibu_arifa said...

Insyaallah Kak zue, akan tiba masanya nanti.. kita berdoa saja. Kak zue jgn giveup berusaha okey..nnt Dalila ada kawan la bila singgah a/star.

zue_annie said...

insyaAllah aminnnn...moga cepat berhasil...ok gak tu heheheh

ppb_ppkp said...

salam ziarah...jom tukar link..
insyallah.xlama lagi akan ada zuriat..bykkan berdoa dan teruskan usaha

zue_annie said...

ok...insyaAllah aminnn..ya itu yg dilakukan