Wednesday, May 20, 2009

tag zura againnnnnn

salam hehehehe...ini tag ke3 dijawab dlm hari ni kekeke....

soalan2 panas nya....jeng jeng...

1) Apakah hubungan awak dengan dia (INSAN YANG MENGETAG ANDA)?
hubungan seIslam...n kawan baik....

2) 5 impressions terhadap si dia..
zura ni seorg yang...BAIK,PERAMAH,HAPPY GO LUCKY,NICE PERSON,SUKA TENANGKAN ORG YG SUSAH HATI kekekke..betul kan zura

3) Perkara yang paling memorable dia pernah lakukan kat awak?
dia akan menenangkan n mendengar prob aku....kira tenang la pas ckp ngan dia..tambah pasal masalah bby....

4) Perkara yang paling memorable dia cakap kat awak?
dia selalu ckap sabar n usaha...serta mendoakan kami berdua moga2 dicepatkan dapat zuriat

5) Kalau dia kekasih awak, awak akan?
hehhehe....mana boleh dia pompuan gak...tapi kalau yer....saya suka la...bertuah iwan dapt dia

6) Kalau dia jadi musuh anda, anda akan?
mintak simpang la dijauhkan dr menjadi musuh2 ni...tapi kalau yer aku suh dia bertaubat dr kesalahan dia kekeke

7) Kalau dia jadi kekasih anda, dia perlu improve dalam?
ish susah nak jawab ni...tnya iwan la kot2 apa yg perlu zura ni improve kekkee

8) Kalau dia jadi musuh anda mungkin kerana?
lagi susah nak jawab..hmmm x nak jawab la ek..sbb x mau jd musuh

9) Overall impresion tentang dia?
mengenali mu zura...adalah antara perkara yg baik aku lakukan :)

10) The most desirable thing to do to her/him?
elok je...hehehhe

11) Apakah anda rasa tentang pandangan orang terhadap anda?
uish..soklan..tah la korang rasa camana ek..hehehhee

12) The character of you for yourself..
aku ni peramah..happy go lucky..suka dgar maslah org...ish bnyak ni..dah la kot hehehehe

13) On contrary, the character you hate about you..
hmmm suka merajuk..terasa hati...mudah nangis huhuhu..syg air mata ku....

14) The ideal person you want to be with..
of course my family n hubby

15) For people who like you, tell something about them
tq..sudi kenali diriku...aku suka berkawan...emmm muah for uols

**selesai.....aku x tag org lain dah..rasanya dah ramai yg buat kekekkee

2 comments:

~zuraiwan~ said...

zue; hahaha...hg lg peramah, baik hati...suka mdgr luahan hati juga kan...sm la....sm2 kite bsbr k..

zue_annie said...

ok hehehhehe