Tuesday, May 12, 2009

jawab tag n award

salam tag ni dr zura my best pren

1. Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda..



siap dah copy :)

2. Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini:~

~ zura ni aku knal menerusi kawan aku kak ina..zura ni adik kak ina

~kami penah dok serumah dulu masa kat penang..(dia n k'ina la rekemen keje kat sunshine)

~sekrng dia d pnang..jarang la jumpa (tapi bln leps n sabtu ri tu meet dia) rindu lama x jumpa

~dia dah kawen..ngan iwan(depa ni lama ooo bercinta dr zman sekolah kekeke...jgn mare)

~kami ni sama2 menanti cahaya mata....

3. setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya-

~aku ni seorg yg suka nyanyi2 dalam kete n bilik air...last2 dapt hubby main muzik hehehe

~aku suka amik n salin resepi...tapi jarang sekali nak try kekeke

~aku suka baca novel tp x suka beli

~aku suka beli majalah tp suka x habih baca kekekek

~aku suka p jln2 a.k.a melancong..tapi sejak kawen jrg g coz hubby x minat huhuu

~aku suka window shopping jrg membeli....

~aku suka surf internet cari games hahahhaha

~aku suka layan n main ngan anak2 sedara...(bila la nak main ngan anak2 sendiri ek)

~aku suka menjahit...tp suka jahitan crosstich n mengait...

~ish bnyak sgt aku suka sampai xtau nak tulis ni hahahhahah..last la bgtau suka ngantuk time keje hahahahaha(xbagus ni)

4. anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka

hmmmm..rasanya dah ramai yg kena ni...tp kalu sesapa blom kena tu amik k

uisssshhh selesai gak hehehhehee

3 comments:

Gieyana said...

wei..aku suka tang hg suka mengantuk tue...mesti hg tersengguk2...hahahha...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

malunya aku.....hehehe...gatai awal ...hahaha

zue_annie said...

gie- hehehhe kadang2 tu kekekke ada gak la..almaklum aku ja kan staf
zura- hehehhe...xpa