Wednesday, May 20, 2009

award n tag plak...

tag n award ni zura gak kasi ...nama pon himpunan dr dia kan kekekek....hari ni aku publish tag2 yg terhutang....
so lepas amik award kena jawab tag nya pulok kekekke...aku jawab la yer apa ko tanya....3antara soalan2 nya ialah

1. Bila kali terakhir anda cuci toilet?
miggu lepas...hehehe..bukan cuci selalu sebb bilik air tu i ngan hubby ja guna (sbb dlm bilik kitorg)...kat umah mak aku...aku dok ngan family lg...lgpon smggu umah aku sminggu umah mentua

2. cuci kecuali dah kotor2.
selalunya kalu nmpak cm kotor x tuggu sminggu sekali cuci..sambil mandi basuh la...

3. Dalam 1 minggu berapa kali anda mop lantai? Kenapa?
hahahhaa...jrg sgt aku mop lantai...kat umah semua carpet..dapur ja xder carpet so...aku jrg la mop kecuali nmpak berminyak...

4. Apa tugasan terakhir anda sebelum menjelang malam?
hmmm...sblm menjelang mlm ek...hehhe camana nak jawb ni aku balik keje pon dah mlm...so tugasan kat opis aku pastikan semua suis dipadam b4 aku balik :)

5. Apa menu hidangan makan malam anda yang paling simple?
paling simple maggie la x pon oat....tp la kerap buat oat la sbb hubby aku nak diet so aku kna la ikut....skrg pon dh lama x mkn apa mak masak belah mlm

6. Minuman selalu anda buat waktu pagi?
milo panas...tp utk hubby oat....

7. Sebelum tidur apa yang anda suka lakukan?
gosok gg n basuh kaki serta amik wuduk

8. Siapa yang harus menjawab tag ini?
hmmm sapa2 yg x penah jawab ... sila la jawab ek

3 comments:

~zuraiwan~ said...

rajin2...hehe

zue_annie said...

kekekkeke..hang po rajin gak

ppb_ppkp said...

re: zue..imha pi mc d kul 1.30pm.
tu la...rasa mcm tipu je MC d ni.
zue..aah..seronok ler masuk kedai lampu..tapi tu la...RM kena ada..kena kumnpul byk lagi ni...cantik2 taw