Wednesday, August 12, 2009

lamnya x update...

salam semua....huhuhu lama sugguh x update..dah berhabuk2 rumah ku ni...

n3 sblm ni kan kata nak demam kan...lepas 2hari tu aku demam teruk mc 2hari...
dah tu bila mc mai keje bz la sikit...

tu yg lama x update..umah korang pon ada sempat aku terjah aku terjah..ada gak yg aku x sempat...

nnt aku update g yer..x tually ada bahan tp tu la masa x mgizinkan hikhik

k..happy selalu

10 comments:

zura@iwan said...

uitt...ingt hg coti lagi...x online YM pun...

Gieyana said...
This comment has been removed by the author.
Gieyana said...

ok....aku pon dh mood kureng nie..huhu

^^lama hg x menapak kt umah aku..hiks!

zue_annie said...

zura - kemarin aku p opis su sann seharian..hari ni masuk opis alan halfday

gie - ha'aaa tu la tu..hehehhe congrat menang loving couple

leadleedeea said...

hi...heheheee~!!!
bizi yek? take care tau...

[-suziey-] said...

ooo pttla menyepi..demam rupenye..pastu bz plak..hehe

ummuabdullahsyaakir said...

salam Mga Zue sht cepat yea...faham klu lma xupdate sbb saya pn mcm tu juga...busy dgn keja lain.

Jgn lupa mkn ubt yea...bhya demam skrg ni..

zue_annie said...

lead - hehehhe tu la akak ni sorg je keje opis bos ni...bila keje x dak p opis bini dia sbb sana kurang pekerja....tu bz tu hhehe

suziey - tu la pasal..xpa2 ku cuba luangkan masa hikhik

ummuabdullah - tu la..takut kan tp alhamdulillah dah slamat dr bahaya yg x diingin....aminnnnn

azrina said...

hehehe..ada citer baru dah pon baru leh aku komen

zue_annie said...

reen - bagus2..aku dah buat apa hang suruh