Sunday, August 2, 2009

huhuhu..nak demam...


salam...hari ni dah la bosan n boring sensorg..nak ym pon semua org cuti n bz huhuhu....


aku ni dr semlm g..tdo berselimutkan comfoter slalunya x pon...sejuk smcm..ni kat opis jd seram sejuk lak huhuhu...


adakah aku nak demam huhuuhuhuhu


pening pon ada......nyampah ngan tenet yg lambat aduihhhhhh

10 comments:

N A N I E said...

better jumpa doc..heffa beautiful rest :)

zue_annie said...

nanie - thank u..hari ni dah okies skit...dah mkn ubt

zura@iwan said...

ok dh ke wehh?
demam ke ?

zue_annie said...

zura - ok la sikit dr smlm..bdn still letih skit2

el said...

dah ok ke...
kalo x ok rehat je lah kat umah...
mkn obat ye

zue_annie said...

el - smlm dah ok skit..hari ni jadi plak huhuhu.....kalu x tahan ku halfday aja la jawabnya...

thanx

Gieyana said...

salam...dh makan ubat ker? musim demam ler kot skrg nie kan..:)

zue_annie said...

gie - dah tu la p klinik pon ramai yg demam..aku dah ok dah alhamdulillah

azrina said...

dah baik dah pon kak aku nie..hahaha..baru dapat aku komen

zue_annie said...

reen - alhamdulillah..dah shat