Wednesday, July 1, 2009

3 in 1

salam...nak tau napa tajuk 3 in 1?
*****
****
***
**
*
*
*
*

ni ha...tgk ni...4 jenis ubat yg aku dpt setelah byar RM20 kat polklinik mahkota......

nak tau apa sakit nya huhuhuhu...sbnarnya sakit ni dah hampir 3 hari tapi smlm baru p check hikhik

1. ubat ulcer n antibiotik - utk bibir ku yg jd ulcer(bibir aku bnkak n ada air bisa huhuhuhu hampir melarat ke mulut)

2. ubat tahan sakit - utk bengkak d leher ku(ada biji kelender)

3. ubat lawas berak - utk sembelit (waaaaa ni yg x tahan aku hampir sebulan lebih sembeliT...dok yo yo kejeb ok kejab x....

p/s:korang ada petua x x nak kasi sembelit huhuhuhuu

4 comments:

naurah makwa said...

naura amalkan makan spirulina Elken..Alhamdulillah, tiap2 pagi mesti berry..hehe

zue_annie said...

naurah - ya ka...alhamdulillah ... thanks nnt tgk camana pas mkn ubat ni..mlm ni baru nk mkn.ubat ni kna mkn mlm..smlm x mkn sbb makn durian hikhik

~zuraiwan~ said...

amik obat dh pun...moga2 cepat sembuh na...

zue_annie said...

zura - tu er alhamdulillah dah hampir pulih :)