Wednesday, July 1, 2009

menu semlm n photo2 bergedik ahakssss

salam...ha ni n3 mkn2 lak...gara2 mkn ni smlm la aku x leh mkn ubat aku lg...hikhik....aku mls la plak nak certa kalu tunjuk pics saja leh la kot nooo hehehhe

tgk la betapa enak nya isi2 durian ni (niza ko jeles x hehehhehe)

di mkn bersama2 pulut n santan...aduh sedapnya nyam nyam

rambutan pon adooo..isi lekang lak tu (zura jgn jeles hahahha)

ni aksi 18sx hahahha (adik aku dok cium anak sedra - adib)

ni anak abg mey (abg 2nd aku) - thaqif n mirrah

ni adib...dah setahun ni tp x nak jln2 g menyulur ja..merangkak pon x nak (ikut style abg dia la tu)
tgk abah aku ajak jln separuh jln pastu berenti x nak...masa ni dia nmpak hubby aku tu dia x nak terus jln dah tu(dia x suka hubby aku hikhik)

adib bersama abahnya

thaqif ni kalu bergambar asyik tunjuk peace je hikhik (besa la..kata org aku pon sama dulu hahahha)

akhirnya gmbar gedik aku n hubby hahhahahha







11 comments:

n.u.r.u.l said...

sedapnyer durian tu...kalu akak mkn durian tu,zue pun akak x npak dah...huhu...

zue_annie said...

nurul - hikhik..smp gi tu sekali..zue takat 5 ulas ja kak lbh pada tu x leh dah...hubby zue leh la geng ngan akak

Gieyana said...

perghh..x bleh tahan tgk picca last tue..sempat gak ko interframe yer..:D

~zuraiwan~ said...

weii...mmg aku jelas tgk itu motan la.....doyan pun tgk picca hg cm tsentuh lak..kakaka

[-suziey-] said...

waa duyannnn:p

hai...salam ziarah...sy dh add link zue :)

naurah makwa said...

mak oi akak, banyaknya durian..baru semalam makan rambutan..naura tak pernah makan ngan pulut..sedap ek?

zue_annie said...

gie - hahahha sesekali interprem la hahhaha

zura - aku tau hng jelesnya hikhik..ni hari ni mai opis bawak g...

suziey - nyum nyum sedapkan hikhik...ok tq..makasih

naurah - sedap mkn ngan pulut...akak kalu mkn saja x lalu sgt :)

Mira said...

aduhai dorian...sampai sini bau tau...rambotan..suka jugakk...aduhai semua pun suka arr...menggoda sunggu buat tempatan ni kan..hehehehe

zue_annie said...

mira - mmg mnggoda..yg menggoda tu la nak buat penyakit bg yg x leh mkn hehehehee

ummuabdullahsyaakir said...

Salam Zue,dah lama tak jalan2 blog ni masuk2 je ada gambar pulut n buah durian,rambutan-telan air liur pulak...hehe

zue_annie said...

ummuabdullahsyaakir - hikhik siannya..x niat k hikhik...paham dah la jauh kan..xpa sabar2