Friday, June 12, 2009

daniel n adam

salam...ni citer semlm...smlm MIL suh hubby n aku p perlis..p amik cu kat umah dia balik mai umah MIL..sebb esok ada knduri anak sepupu MIL nak kawen...so cu tido umah MIL la....
kami bertolak dr umah kul 9mlm dah
sampai jelempok area 10mlm...coz sggah isi minyak sama tu lwat sikit...
aku suka p umah cu ni sebb nak tgk gelagat si cilik Muhammad Adam Damien n abagnya yg nakal hehehhe Muhammad Alif Daniel....
comel geram aku tgk adam ni..dulu xnak kat org la asyik nangis ja..la ni kalu lama2 baru ok..tp asyik senyum ja hehehhe..pandai tepuk tngan,bila ckp cium/sayang nnt dia g kat muka kita nk syg....tp bila nak tgkap gmbar cukup susah huhuuh


tonyoh mata..dah ngantuk..tp nak main gi asyik turun naik bendul tu je

ni daniel abng si adam...suka sgt upin n ipin & ben10

ni buat gaya ular..suka sgt..

syg adik la sgt tu hehehhe...daniel dh darjah 1 adam lak next month 1year
oh ya hari ni bday daniel..HAPPY BDAY YER
tgk adam tu..hubby tngkap dia nak amik gambar dia meronta nak turun

ni pon sama..susah tul nak amk gambar budak ni

ni lak gambar interprem...bunga telur sumi aku buat tuk kasi umah kenduri esok...MIL nak kasi agar2


7 comments:

niza said...

perang rambut dak adam nih....cam omputih dah...comel!!!

Gieyana said...

Wei..rambut dier cantik..perang benor!

zue_annie said...

niza & gie - tu er smua dok heran masa kecik baru lahir x perang..makin buh minyak makin perang lak..smpai mama dia kata p shoping jmpa org tnya abah dia mat salleh ka hahahha..padahal melayu tulin g

~zuraiwan~ said...

comei gilerr uitt....perang rmbut dier...aku sukerrr...

zue_annie said...

zura - a'aaa perang aku pun suka sgt tambah ngan cute lak tu.. geram tau

leadleedeea said...

rambut adam cam perang kan? Lead nak culik dia bleh? mueheheeeeee...comels sgt~!! geram nengok..

zue_annie said...

lead - ha'aaa lead mmng perang..kat luar kalu lead tgk msti lg geram..dia xnak bergmbar huhu tambah plak yg tangkap gambar x pro (aku la tu kekekke)..nak culik??oooo boleh heheheh kalu berani kekeke