Friday, June 26, 2009

nasi goreng hubby

salam..wah seronoknya aku pgi ni...bgun sahur nak posa hubby pon nak posa gak..
tp yg paling bestnya tu..my hubby yg buat nasi goreng tu seawal 4pg dia bgun hihihihi...

tapi syang la x sempat nak snap pic coz my bateri kong terus huhuhu..x perasan la...

apa2 pon makasih abg heheheh..rajinnya....

11 comments:

~zuraiwan~ said...

sekali sekala masak bg isteri kan...sayang namanya tu

naurah makwa said...

hubby akak penyayang betoi..

N A N I E said...

bestnyer suprise!..tak yah sesusah masak =)

ibu_arifa said...

pergh..hubby masak sahur tuh..mesti cedap giler sampai tak sempat nak ambik gambo :P

selamat berpuasa!!

zue_annie said...

zura - tu la sekali skla leh la selalu kang x elok lak heheh..

naurah - alhamdulillah...tu bertmbah syg tu :)

nanie - itu la tu nanie..bila dia kata nak masak..zue tersengih smpai ke telinga hahha

min - tu la ... mmg sedap smpai bertambah kzue mkn hikhik..maksih

10 said...

ishhh...iiisssshhhhh... rajinye hubby kakzue ni... kul 4 dh bgun masak... bagus2 amalkan selalu...

zue_annie said...

10 - tu la hari tu hari rajin dia hikhik

ppb_ppkp said...

pandainya hubby zue masak..hubby imah mana reti nak masuk dapor...makan dia taw..hiihihih
zue...buku2 msak tu buat koleksi je..heheheeheh

leadleedeea said...

waaaaa....tomantik tuh sanggup bgn pkul 4 pagi masak nasi goreng...heheee

ppb_ppkp said...

re:zue..sama la..imah pon suker mk jagung.
yg beshnya masa petik..seronok mencari2 jagung yang boleh dipetik.
aah....sebenarnya modal xbrape nak adoooo..buat sendiri ler..yang adooooooooo

alooo bila nak update ni..eheheeh

zue_annie said...

imah - ok la sedap gak dia masak :)..yg pnah mkn slama ni nasi goreng n maggie ja hikhik

lead - tu la terharu hikhik