Tuesday, June 2, 2009

kenduri hari sabtu...

salam...sabtu hari tu cuti tp aku buzy gila hehehehhe..mana taknya kna attend knduri ehhehehehe....
firstly kena p jitra...ikut rombongan pngantin...cousin aku kawin...
aku , hubby n family abg mey aku bertolak dr alor setar..tp mak abah aku n yg lain2 dr umah cousin d perlis....so we all jumpa kat umah pnagntin pompuan...
lpas mkn2 n tgk pngantin snding..aku, mak n abah p kuala nerang lak kenduri anak best frend abah aku..hubby aku balik sendiri ada keje :)
uish penat2....balik tu rehat x sampai sejam kat umah kami bertolak lak p umah kak ipaq kat jitra diorg buat tahlil utk arwah mak dia yg ke 100hr meninggal....x mkan pon sbb nak p perlis lak..esok tu kan kenduri umah cousin aku....
on da way nak p perlis singgah amik mak teh n pakteh kat anak bukit then p skali...
p tolong sembang ja bnyak aku kat sana hahahhaha..maklumla ramai ... dh lama x jumpa sanak saudara hahahha....
pastu kul 1.00pg cmtu balik umah aku kat a.star...huhuhuhu penat esok knduri n keje lg huhuhu...kat sini ada aku selitkan gambar2 pd sabtu tu...
huhuhuh...lupa nak snap pic sourvenier aku n kak ipaq aku yg sulong buat...cuma ada hantaran kak ipaq aku yg 2nd ja...


bekas bahulu ikan

bekas raga coklat


gelap la plak...muzaidi n rodziah

selamat pngantin baru buat cousin ku a.k.a classmate hubby hehehhehe
(muzaidi n rodziah-bini dia polis IPD Dang wangi :))

No comments: