Tuesday, June 9, 2009

gathering "geng jahat" at RFC

salam...sabtu ri tu 6/6/09 aku attend kenduri lg..kat kg hubby kwan sepermainan dia kawin kekekke....aku x amik gambar pon coz masa p tu pengantin x mai lg....so slamat pengantin baru buat hasan n wife....
k pas hubby tolong2 kat umah kenduri tu..kul 3.30 kami bertolak balik ke a.staq sbb ada gathering ngan "geng jahat" kekekkeke.....

ha korang mesti terpikir kan napa geng jahat..geng kami ni dapat gelaran masa blajar kat infotech a.satar msa amik dip dulu...g mana slalu kami 7org p skali...n gelaran tu diberi oleh tuan kedai mkn bwah kolej kami..mau x dpanggil geng jahat..sbb masa nak bayar skali serentak p serbu kaunter berebut nak bayar kahkahkah ..(cam bebudak ja kan)..actually saja ja masa tu..mana tau kakak tu kata "tu dia mai dah sebu geng jahat ni"..so start pada tu kami dgelar
GENG JAHAT..x patut no kekekke.....geng kami 7 org...dah kawin cuma tggal sorg je belum nama elyn....yg lain dah kawin...aku,kak ina,haizan,reen,che yah n sall...

tapi yg jumpa sabtu aku ,reen n haizan ja...oh ya laki aku x ikut kepenatan tlng kenduri kekkeke.
so layan pic ture bnyak lak dok citer salasilah geng jahat kekekke...kami jumpa d RFC a.str jer

ni adam harith anak reen

happynya reen hehehhe wif fadil

happy family

muncungnya adam hehehhe dah 6 bln dah umurnya

haizan kelaparan...kekeke wif zaidi

bakal ibu (preggy 3bln) wif adam

aku n adam

rindu lak kat adam ni..baik dia mau ngan smua

2 comments:

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

uitt....bestnya dpt jumpe depa ek..kina sayang la x dpt join kan..idak lg meriah hgpa. comei ada lerr...geram aku..
bila nk gather lg ni?...

zue_annie said...

zura- tu er kak ina jeles kekeke..tu pon kami jumpa sat je..dah alang2 reen balik kan..tu er x tau nak jmpa bila lg..masing2 dah kawen susah la sikit ...